مقدمه


ضد پسر...****...دخترونه

دختر خانوما به وبلاگ ضد پسر خوش اومدید...پسرای بی جنبه ورود ممنوع!

سلام...

اینجا فقط میخوام یکم سر به سر پسرا بزارم...

همین...

و دیگر هیچ...

لطفا از دادن فحش بپرهیزید

با تشکر...

خیلی دلم میخواد قیافه پسرا رو وقتی این شکلی میشن ببینم...

 

 

تا اینطوری بهشون بخندم



نظرات شما عزیزان:

۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت14:38---4 خرداد 1391
سلام عزیزم حالت چطوره خوبی؟
من آپم بدو بیا که منتظرم
نظر هم یادت نره


محدث$m
ساعت6:34---4 خرداد 1391
ای ول ... لینکیدمت بیا به منم سر بزن....

زینب
ساعت23:12---3 خرداد 1391
سلام نغمه جون
ایول،دمت قییییییژژژژ
خوب حال پسراروگرفتی
حال کردم
ادامه بده موفق باشی


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت16:36---26 ارديبهشت 1391
سلامــــــــ عزیزمــــــــ
من آپم بدو بیا منتظرمـــــــــــــ


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت16:35---26 ارديبهشت 1391
سلامــــــــ عزیزمــــــــ
من آپم بدو بیا منتظرمـــــــــــــ


۩۞۩▒ĎāÝİ дĦMдÐ▒۩۞۩
ساعت15:02---20 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم خوبی؟ بابا دم شما گرم که میخوای یکم سر به سر پسرا بذاری وبلاگ خوشکل و باحالی داری به من هم سر بزن منتظرم

طاهر
ساعت20:11---12 ارديبهشت 1391
گندتون بهاره بود که هرکی توی لوکس بلاگ تجربه وبنویسی تقریبا زیادی داره میشناستش این چیزا قدیمی شده عمو جوون وقت خودت رو الکی تلف نکن
پاسخ:من بهاره نمیشناسم اگه مشکلی داری میتونی داخل وب نشی...وبلاگای ضد دخترم زیاد پیدا میشه...وقت خودمم به خودم مربوطه...


منصورآذرمي
ساعت20:10---12 ارديبهشت 1391
آره واقعا راست مي گي

من شما را لينك كردم اگه خواستي به من سربزن

منتظريم
پاسخ:این اعترافه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


نیلوفر
ساعت19:37---12 ارديبهشت 1391
گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

گاهی دلم برای باورهای گذشته ام تنگ می شود

گاهی دلم برای پاکیهای کودکانه ی قلبم میگیرد

گاهی دلم از آنهایی که در این مسیر بی انتها آمدند و رفتند خسته می شود

گاهی دلم از کسانی که ناغافل دلم را میشکنند میگیرد

...گاهی آرزو میکنم ای کاش...

دلی نبود تا تنگ شود...

تا خسته شود...

تا بشکند...



@...............@..........@............@@@@@.........@ @@..........@@......@.....@......@.........@......@.....@ @.@........@.@....@.........@....@.........@....@.........@ @..@......@..@....@@@@@......@@@@@....@@@@@ @...@....@...@....@.........@...............@....@.........@ @....@..@....@....@.........@...............@....@.........@ @.....@@.....@....@.........@...............@....@.........@ @......@.......@....@.........@................@....@....... ..@


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 12 ارديبهشت 1398برچسب:,ساعت 19:10 توسط نغمه| |


Power By: LoxBlog.Com